افتتاح دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه

سرگرد اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه، با بیان اینکه افتتاح دارالقرآن ایجاد یک شبکه سازی قرآنی گسترده را به همراه دارد عنوان کرد:این شبکه سازی از درون مساجد و با نقش مسجد محوری یک حرکت عظیم قرآنی بر مبنای قرآن را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه طی افتتاح دارالقرآن بسیج با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه و مسئول اداره‌ی اوقاف شهرستان‌های ارزوئیه و بافت و جمعی از فعالین قرآنی آغاز به کار کرد.

بحجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه با بیان اینکه مهم‌ترین راه تربیت فرزندان معاشرت با خانواده‌های قرآنی است، یادآور شد: به تجربه ثابت شده است که فرزندان در سن نوجوانی تاثیرپذیری بالایی از اطرافیان دارند.

وی با ابراز اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شخصیت قرآنی عمل میکند تصریح نمود:تمام تحلیل‌ها و سبک مدیریتی ایشان بر مبنای قرآن است.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، امام جمعه ارزوئیه حافظان و قاریان جامعه‌ی قرآنی امروز را به برکت انقلاب اسلامی دانست و قرار گرفتن در این مرحله را از معجزات انقلاب اسلامی و قرآن خواندند.

وی در پایان با بیان اینکه هرکس با قرآن انس بگیرد خود را با حرکت عالم هماهنگ کرده است، خاطرنشان کرد:با این حرکت، زندگی خود را هم آهنگ با ذکر ملک و ملکوت کرده است.

سرگرد اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه، با بیان اینکه افتتاح دارالقرآن ایجاد یک شبکه سازی قرآنی گسترده را به همراه دارد عنوان کرد:این شبکه سازی از درون مساجد و با نقش مسجد محوری یک حرکت عظیم قرآنی بر مبنای قرآن را به همراه دارد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی قرآنی در شهرستان خاطرنشان کرد:به فرمود: ه‌ی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گروه‌های جهادی تجسم عینی قرآن‌اند و حرکت مخلصانه‌ی شما مربیان و بسیجیان در رفع محرومیت زدایی در عرصه‌های فقر مادی و معنوی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با اشاره به نقش محوری مساجد بیان کرد: اساس بسیج تربیت تفکر قرآنی و بر مبنای قرآن است، انشاءالله بتوانیم در راستای کار فرهنگ و دین در شهرستان قدمی به جلو برداریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع که فعالیت گروه‌های جهادی قرآنی در سطح شهر اقدامات خوبی را به همراه داشته است، یاد آور شد انشاءالله تاسیس دارالقرآن به حرکت‌های قرآنی جهت می‌دهد.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ با اشاره به خلا‌های قرآنی سطح شهر این موضوع را یکی از عوامل زمینه ساز خلا‌های فرهنگی اجتماعی دانست که سبک زندگی را تحت تاثیر قرار داده است و بیان کرد: هدف آن است که بتوانیم با همراهی نهاد‌های قرآنی از جمله دفتر امام جمعه، اداره‌ی اوقاف و اداره‌ی آموزش وپرورش، فعالین قرآنی شهر تربیت شوند.
ارسال نظرات