استاندار لرستان

ضرورت تکمیل پروژه های درمانی لرستان به روش‌های جدید تأمین مالی

استاندار لرستان گفت: امیدواریم با نگاه عدالت‌محورانه و توازن منطقه‌ای وزارت بهداشت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام لرستان همچون بیمارستان کوهدشت و دورود به روش‌های جدید تأمین مالی به نتیجه برسند.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، استاندار لرستان عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان روان‌پزشکی مهر خرم‌آباد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه عمرانی این استان انجام‌شده، بیان داشت: اما از آنجا که نسبت به دیگر استان‌ها از یک عقب‌افتادگی تاریخی رنج می‌بریم بنابراین کارهای بزرگی باقی‌مانده که نیازمند حمایت دولت هستیم.

سیدموسی خادمی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی استان‌های کمتر توسعه یافته بیشتر دچار سختی و مضیقه می‌شوند لذا امیدواریم با نگاه عدالت‌محورانه و توازن منطقه‌ای وزارت بهداشت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام لرستان همچون بیمارستان کوهدشت و دورود به روش‌های جدید تأمین مالی به نتیجه برسند.

وی با ابراز اینکه با تکمیل این پروژه‌ها در بعد سخت‌افزاری به استان کمک شایانی می‌شود، گفت: مردم نیز از وجود نعمت خدمات بهداشتی درمانی به حد کافی بهره‌مند می‌شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بیماران اعصاب و روان در دسته‌بندی بیماران جزو مستحق‌ترین و مظلوم‌ترین آن‌ها قرار می‌گیرند، لذا خدمت به آن‌ها از حاکمیتی‌ترین کارهایی است که مجموعه بهداشت بایستی انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات