فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند تاکید کرد:

مهم ترین نقش حلقه های صالحین خودسازی و پیوند جوانان با مساجد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند گفت: حلقه های صالحین نقش موثر و مهمی در خودسازی و پیوند جوانان با مساجد را دارد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۱۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند ؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در اردوی صالحین شهید هاشمی نژاد شهر شهباز محله بازنه گفت:رمز موفقیت انقلاب اسلامی را شکل گیری تفکر انقلابی در مساجد دانست و گفت: مسجد محور تجمع انقلابیون بود لذا ما نیز وظیفه داریم که حضور سازنده در مساجد را استمرار بخشیم که تشکیل حلقه های صالحین یکی از راهکارهای تحقق این امر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند مساجد را پایگاه وحدت و نشر معارف اسلامی دانست و تاکید کرد: اعضای حلقه های صالحین با حضور در مساجد و پیگیری برنامه ها و فراگیری معارف اسلامی در جهت تحقق وحدت و برادری بیش از پیش گام بر می دارند.

سرهنگ  محمد مهجوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع شد، گفت: مساجد از صدر اسلام تاکنون دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی هستند و فعالیت های فرهنگی و مذهبی حلقه های صالحین نیز در این سنگر انسان ساز انجام می شود.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین همچون سدی محکم در مقابل توطئه و هجمه‌های فرهنگی دشمنان به شمار می‌روند، گفت: اگر نظام شجره طیبه صالحین امروز با این کیفیت در کشور رشد و توسعه یافته؛ قطعاً آینده کشور در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان تضمین و به سمت تعالی به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

ن/نوروزی

ارسال نظرات