خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

حجاب و عفاف فریضه دینی و مانع مهمی برای دشمنان است

فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، حجاب و عفاف جوامع مسلمان را بزرگترین مانع برای عملیاتی کردن برنامه های دشمن برای اسلام و نظام دانست.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۱۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده در این نشست گفت: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته اند و از سال های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن ها قرار گرفته است و تا حدی نیز در این عرصه نفوذ کرده اند.

وی افزود: اهمیت حجاب و عفاف در دین اسلام بر کسی پوشیده نیست ولی بسیاری این موضوع را مختص بانوان می‌دانند در صورتی که رعایت مصادیق حجاب و عفاف برای آقایان هم ضروری است و با این تبلیغات که دشمن راه انداخته است باید بیشتر مواظب باشیم.

قهرمانزاده اضافه کرد: دشمنان تلاش دارند با القا اینکه نظام و حاکمیت مسئله حجاب را برای اهداف خود ترویج می‌دهند جامعه را به سوی بی بندو باری و لاقیدی به مذهب بکشانند، که نخستین پایه بی‌اعتنایی به دین و مذهب رعایت نکردن حجاب و عفاف می‌تواند باشد و این راه نفوذ دشمن است.

حجاب و عفاف فریضه دینی و مانع مهمی برای دشمنان است

وی در پایان تاکید کرد: حجاب و عفاف یک موضوع ملی است و همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید در راستای چارچوب وظایف و ماموریت‌های خود در این زمینه عمل کنند و هر کس به نوبه خود باید در توسعه و گسترش این شعائر دینی و الهی تلاش و دین خود را نسبت به این وظیفه الهی ادا کنیم.

قهرمانزاده برگزاری نشست های بصیرتی و کارگاه های آسیب شناسی خانواده، فضاسازی سطح شهر و وسایل نقیله عمومی و امام تفریحی، راه اندازی گشت های عفاف و حجاب توسط حوزه های بسیج خواهران و تجمع برزگ حافظان حریم خانواده را از مهم ترین برنامه های اجرایی سپاه مرند در هفته حجاب و عفاف برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها