فرمانده سپاه فتح:

امادگی گردان های بسیج ثبات امنیت استان را تضمین می کند/آموزش های نظامی گردان های امنیتی امام علی (ع) و فاتحین برگزار شد+تصویر

آموزش های یگانی و تمرینات تاکتیکی ، امنیتی و دفاعی ویژه گردان های اما علی (ع)و فاتحین بسیج برگزار شد در این برنامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آمادگی گردان های مختلف بسیج را تثبیت کننده امنیت استان و کشور ارزیابی کرد.عکس / اسحق باقرزاده
کد خبر: ۹۰۳۴۳۳۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی در حاشیه برنامه‌های آموزشی گردان امنیتی امام علی (ع) و فاتحین مرکز استان که به همت آموزش و عملیات سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به میزان امادگی نیرو‌های ویژه بسیج برای مقابله با هرگونه تهدید اظهار داشت: ما در مقابله با هرگونه تهدید در کشور و استان آمادگی صد در صد را داریم.

وی با بیان اینکه حضور قدرتمند بسیج یک عامل بازدارنده برای استکبار جهانی است، گفت: میزان آمادگی نیرو‌های بسیج به صورت مستمر توسط دشمنان انقلاب اسلامی رصد می‌شود و در تصمیم‌سازی آن‌ها موثر است.

بوعلی از تجهیز کامل گردان‌های امنیتی استان خبر داد و گفت::بر اساس وظیفه ذاتی گردان‌های بسیج استان در هر زمان و صحنه‌ای آماده ورود و مقابله هستند.

او همچنین گفت: بسیجیان استان همانند مردم همیشه در صحنه استان پایبند اهداف انقلاب و مدافع نظام می‌باشند.
 
فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه ماموریت‌های بسیج تنها به حوزه نظامی و مقابله با تهدبدات سخت محدود نمی‌شوند، گفت: جوانان مومن بسیجی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ خوداتکایی، حضور قدرتمند در عرصه فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم فرهنگی بر عهده دارند، بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پِی در پِی دشمنان انقلاب اسلامی است.

معاون عملیات سپاه فتح با بیان اینکه حفظ و تقویت آمادگی گردان‌های رزمی بسیج ثبات امنیت کشور را تضمین می‌کند، گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه پیشرفت یک ملت است و یکی از اهداف مهم این فراخوان حفظ، تقویت و انسجام نیرو‌های بسیجی در راستای مقابله با عوامل برهم زننده امنیت در سطح استان است.

سرهنگ دوم پاسدار امین قلی پوربا بیان اینکه آمادگی گردان‌ها براساس آخرین تدابیر امنیتی و به روز می‌باشد گفت::امروز بسیجیان در آمادگی کامل به سر می‌برند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده اند دست هر متجاوزی را از خاک ایران اسلامی کوتاه کنند.

قلی پور گفت:دشمنان و دوستان انقلاب باید بدانند که بسیجیان یاور ولایت هستند و در این برهه زمانی که دشمنان برای نقلاب دندان تیز کرده اند، بسیج محکم‌ترین سد دفاعی کشور است.
ارسال نظرات