با حضور امام‌جمعه بخش بهمن انجام شد:

تکریم و معارفه ائمه جماعت مسجد جامع محله اردی شهر مهردشت

شب گذشته مراسم تکریم و معارفه ائمه جماعت مسجد جامع محله اردی شهر مهردشت برگزار و طی آن از زحمات حجت‌الاسلام احمد محمدی تقدیر و حجت‌الاسلام عطاری به‌عنوان امام جماعت جدید معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۸۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه ائمه جماعت مسجد جامع محله اردی شهر مهردشت با حضور حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه، علی‌اکبر اسحاقی بخشدار بخش بهمن و تولایی رئیس شورای شهر مهردشت، ائمه جماعات و سایر مردم این شهر برگزار شد.
طی این مراسم از تلاش‌های چندین ساله حجت‌الاسلام احمد محمدی که بیش از سه سال در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه به‌عنوان امام‌جمعه موقت و رئیس ستاد نماز جمعه بخش بهمن فعالیت کرده بود، تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام عطاری به‌عنوان امام جماعت جدید مسجد جامع اردی معارفه شد.
در ادامه حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به ارزش تبلیغ و معیار‌های یک مبلغ دینی جهت سوق دادن جامعه به سمت‌وسوی خدامحوری، اظهار کرد: آنچه پیرامون تبلیغ دین و رساندن پیام خدا به افراد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، کار کردن برای رضای خدا و تلاش و مجاهدت مخلصانه و بهره‌مندی از شجاعت در این مسیر است.
علیزاده خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغین با ایثار، از خودگذشتگی و با وجود کمترین چشمداشت به انجام رسالت خود پرداخته به‌طوری‌که کنایه‌ها و کمبود‌ها نیز نمی‌توانند مانعی بر سر راهشان باشد.
سپس حجت‌الاسلام محمدی از همکاری و محبت مردم و مسئولین بخش بهمن و شهرستان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مسجد تشکر و از همگان طلب حلالیت کرد.
گفتنی است حجت‌الاسلام احمد محمدی از جمله روحانیون تأثیرگذار شهرستان ابرکوه بود که سالیان متمادی در سنگر اقامه نماز جماعت، سخنرانی‌های سیاسی و مذهبی، بصیرت افزایی نموده و همکاری گسترده با ارگان‌ها و ادارات مختلف داشت.
ارسال نظرات