وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

لزوم احداث 67 مرکز سلامت در کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز شاهد افتتاح 25 مرکز سلامت به صورت همزمان در سراسر کشور هستیم، با این وجود 67 مرکز دیگر نیز در کشور مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۳۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حسن قاضی‎زاده هاشمی امروز در آئین افتتاح مرکز سلامت چالانچولان و بهره‎برداری همزمان از 24 مرکز سلامت دیگر در کشور اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح 25 مرکز سلامت به صورت همزمان در سراسر کشور هستیم، با این وجود 67 مرکز دیگر نیز در کشور مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: با احداث و افتتاح این مراکز در نقاط محروم و کمتر برخوردار کشور ساکنان این مناطق از خدمات مختلف حوزه درمانی برخوردار می‎شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه بیان کرد: مردم ایران افراد قانعی هستند و توقع زیادی از دولت ندارند، چرا که می‌دانند دولت اکنون در شرایط اقتصادی مطلوبی به سر نمی‌برد.

قاضی‎زاده هاشمی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و اینکه از ثروت کافی بهره‌مند نیستیم، خاطر نشان کرد: بر این اساس و با توجه به شرایط موجود توقع‌هایمان بایستی متناسب با بودجه و امکانات باشد.

وی در ادامه از اجرایی شدن عملیات ساخت مراکز سلامت در مومن‌آباد از توابع شهرستان ازنا و ناصرالدین از مناطق حاشیه‌ای شهرستان دورود طی سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات