نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

احداث دو بیمارستان خصوصی در بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوزها برای احداث دو بیمارستان خصوصی در بروجرد خبر داد
کد خبر: ۹۰۳۴۷۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امروز در آئین افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی   اظهار کرد: آنچه امروز در بروجرد شاهدیم زیبنده این شهرستان نیست و شهری که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان شهر استعدادهای درخشان یاد کرده‌اند، اوضاع و احوال خوبی ندارد.

گودرزی در ادامه به برخی از مشکلات و نیازهای شهرستان بروجرد در حوزه بهداشت و درمان اشاره و خاطر نشان کرد: مقتضی است که بروجرد از وجود نیروهای کاردان و پزشک مفید برخوردار باشد.

وی همچنین از پیگیری‌های متعدد برای احداث دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان خبر و ادامه داد: این مهم که خواسته مردم نیز هست، باید از طرق مختلف پیگیری شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه گره امروز ما دانشکده علوم پزشکی است، تقاضای مردم بروجرد این است که وزیر بهداشت نیز به کمک ما بیاید تا سازمان برنامه و بودجه موافقت کند.

گودرزی با انتقاد از اینکه تنها یک رشته در دانشکده پرستاری بروجرد تدریس می‌شود، تصریح کرد: توسعه رشته‌های دانشکده پرستاری به عنوان مقدمه ایجاد دانشکده علوم پزشکی از دیگر مطالبات بروجرد در حوزه بهداشت و درمان است.

وی در ادامه از صدور مجوزها برای احداث دو بیمارستان خصوصی در بروجرد خبر داد و اظهار کرد: تقاضا داریم که با کمک مسؤولان شرایط برای احداث و راه‌اندازی بیمارستان‌های خصوصی فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان بیان کرد: توسعه این مرکز درمانی در کنار بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله بروجردی بخش‌های قابل توجهی از نیازهای درمانی شهروندان بروجردی را مترفع می‌کند.

ارسال نظرات