جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:

حجاب همراه با عفاف و اخلاقیات، شخصیت دهنده افراد است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، گفت:حجاب همراه با عفاف و اخلاقیات، شخصیت دهنده افراد است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۹۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، طرح جوانه های صالحین با حضور محمد تاور، جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بندرلنگه و حجت الاسلام والمسلمین  حسن تاج الدینی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت در مسجد امام هادی (ع) محله حیدر آباد افتتاح گردید.

محمد تاور با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی،  اظهار کرد: دریک جامعه متدین و انقلابی حجاب یک امر واجب و وضروری است و بانوان با رعایت آن می توانند بسیاری از آسیب های اجتماعی از قبیل فساد وبی بندوباری در جامعه را کاهش دهند.

وی، تصریح کرد: حجاب به عنوان یک ضرورت در جامعه اسلامی امری اجتناب پذیر است که همواره به طور مکرر در قرآن و احادیث به آن تاکید شده و رعایت این امر توسط زنان،جامعه را از آسیب های وارده از سوی آن مصون می دارد.

وی افزود: از مزیت های حجاب به عنوان یک ارزش اسلامی  میتوان امنیت  آرامش در جامعه را نام برد چرا که بانوان در جامعه اسلامی با رعایت حجاب و عفاف  می توانند با آرامش و آسودگی خیال به فعالیت خود ادامه دهند و زمینه پیشرفت خود در عرصه های مختلف را فراهم سازند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با شاره اهمیت طرح جوانه های صالحین تصریح کرد: یکی از اهداف این طرح مهارت افزایی خانواده ها در زمینه های مختلف است که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی . اقتصادی تاثیر گذار باشد.

تاور در پایان خاطر نشان کرد: طرحجوانه های صالحین شامل آموزش های تربیتی، معرقتی، مهارتی و بصیرتی است که از امسال با این عنوان بهشروع به فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظرات