مدیر روابط عمومی سپاه کمیجان گفت:

آغاز به کار اردوی جهادی طرح هجرت در چهار منطقه از شهرستان کمیجان/ حرکتی در مسیر محرومیت زدایی و خدمت به مردم

مدیر روابط عمومی سپاه کمیجان گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی از وظایف مهم جهادگران است؛ باید بدانیم حرکت‌های جهادی صرفا یک کار عمرانی نیست بلکه آثار و برکات فرهنگی زیادی در خودسازی افراد دارد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۳۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

پاسدار محمد حسینخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ ازبرگزاری اردوهای جهادی شهرستان کمیجان در قالب گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید حمید رضا کمیجانی  خبرداد و هدف را تربیت نیروهای کارآمد و مدیران جهادی و انقلابی به عنوان یکی از اهداف نهایی در اجرای این طرح ها بوده و زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی نسل های آینده را فراهم می سازد.

مسئول مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه کمیجان گفت:این اردو، از دانش آموزان بسیجی فعال ،در قالب گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید حمیدرضاکمیجانی ناحیه کمیجان در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی و رنگ آمیزی مدارس، ساخت و ساز و تعمیر و مرمت منازل نیازمندان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و اکران فیلم صورت خواهد پذیرفت.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه کمیجان گفت:با توجه به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان که به منظور آماده سازی برای ورود به فضای کار و القای فرهنگ کار و تلاش به آنها طراحی شده است بسیج دانش آموزی کمیجان نیز با حضوری چشمگیر وارد این عرصه می شود.

وی عنوان کرد: رسیدگی به وضع محرومان و همچنین کمک در جهت ساخت منازل قشر محروم با همکاری خیران از دیگر اهداف بسیج سازندگی در مناطق است که با قوت دنبال می شود.

وی در پایان گفت: رسالتی که بردوش جهادگران اردوی جهادی است، توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم  است.

ارسال نظرات