مراسم افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان ارزوئیه با حضور سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه و جمعی از مردم روستای سلطان آباد در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در مراسم افتتاحیه‌ی اردوی جهادی شهید مهدی زین الدین، سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه ضمن خیرمقدم به نونهالان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها با ابراز این موضوع که اردو‌های جهادی تبلور عینی تفکر بسیج و بسیجی است بیان کرد:حضور دانشجویان خواهرِ بسیجی توانمند در حیطه‌های فرهنگی اثرات موثر خوبی را به همراه دارد.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ عنوان کرد: امروز فعالیت گروه‌های جهادی علی رغم فعالیت‌های سازندگی در قالب کار فرهنگی تفکرسازی قشر نونهال و نوجوان را در دست گرفته که تاثیر آن در خانواده مشاهده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با بیان اینکه اردو‌های جهادی در بخشی از فعالیت خود محرومیت زداییِ عرصه‌های فرهنگی اجتماعی را در دستور کار قرار دادند، خاطر نشان کرد:ترویج فرهنگ کار و تلاش و جلوگیری از معزلات فرهنگی اجتماعی از اهداف این اردوی جهادی است.

آقای معلی شیخ بهایی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های ارزوئیه و بافت در این بین ضمن تشکر از همکاری ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه در برگزاری اردوی جهادی بیان کرد: اردو‌های جهادی یکی از خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و امروز بسیج دانشجویی در قالب اردوی جهادی به تبیین فرامین رهبر انقلاب می‌پردازد.

آقای علی شیخ بهایی با اشاره بر اینکه این اردو در محور دوم خود هم به جهاد فرهنگی می‌پردازد خاطر نشان کرد: آموزش‌های فرهنگی اجتماعی، هنری و صنایع دستی محور فعالیت خواهران بسیجی این اردو در مدت ۱۰ روز می‌باشد.

در پایان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارزوئیه، خانم محسنی به شرح روند کار اعضای این تیم ده نفره طی ۱۰ روز پرداخت و خبر از برگزاری کلاس‌ها از عصر امروز داد.
ارسال نظرات