با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ساختمان بسیج اقشار در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۸۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور  سردار سلامی، جانشین سپاه پاسداران  و جمعی از مسئولان کشوری  و استانی  ساختمان بسیج اقشار سپاه سلمان  در زاهدان افتتاح شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان بلوچستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه افرادی که در ساخت و تکمیل این پروژه همکاری داشته اند گفت: بسیج اقشار باید تجمع داشته باشد، مرکز بسیج اقشار استان، در راستای بازدهی هرچه بیشتر عملکرد اقشار در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم بسیج را تجسم صورت و سیرت انقلاب دانست و گفت: امروزه در جریان تحریم‌ها بیش از هر زمان دیگری نیازمند به رجعت‌های داخلی هستیم باید استعداد‌های داخلی را با ایجاد بستر‌های مناسب شکوفا کنیم، آنقدر این استعداد‌ها زیاد است که می‌توان از دیوار‌های تحریم عبور کرد.

سلامی تصریح کرد: حضور در عرصه‌های انقلابی نیازمند روحیه‌ای جهادی است، و همه ما رسالت داریم در راستای پیشبرد اهداف انقلاب روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم.

این مسئول بیان کرد: جنگ نا برابر هشت ساله دفاع مقدس نمونه بارزی از روحیه جهادی در بین رزمندگان اسلام بود که ایثارگران و شهدا با تقویت این روحیه با دست خالی و با سلاح توکل بر خدا در برابر دشمن تا دندان مسلح  پیروز میدان شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقشار مختلف جامعه وقتی استعداد‌ها را با معنویات و روحیه بسیجی گره می زنند معجزه رخ میدهد، بسیج باید در جامعه حفاری کند و به اعماق قلب‌ها برود؛ بسیج اقشار هم می‌تواند درد‌های عظیمی از بدنه‌ی این مردم بر طرف کند.
 
ارسال نظرات