خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۳۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب و مقارن شدن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با هفته عفاف و حجاب، بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی و مردم بیش از 40 برنامه راتدارک دیده و اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بیان داشت: مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری اجتماع بزرگ مردمی با محوریت «حافظان حریم خانواده» با حضور خانواده‌ها در فرهنگسرای آیت الله بهارى شهرستان بهار است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: ارائه مشاوره جمعی، تبیین عفاف و حجاب در حلقات صالحین و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی برای دختران جوان با موضوعات نقش حجاب وعفاف دوره تربیت مربیان تخصصی عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی گفت: همچنین همایش پیاده‌روی برای بانوان در راستای سلامتی روح و روان زنان، برگزاری کارگاه‌های پاسخ به شبهات در زمینه عفاف و حجاب، جلسات اندیشه‌ورزی با حضور اساتید، تشکیل گروه‌های امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری ایستگاه صلواتی در محل تجمع برنامه مدافعین حریم خانواده، غرفه‌های نقاشی و عروسک‌های  قشنگ من نیز از برنامه‌های این هفته است.

کتابی‌اصل با اشاره به پوشش خبری برنامه ها در فضای مجازی، صدا وسیما، سایت صالحین و خبرگزاری بسیج افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان باید بیش از پیش در ترویج سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه اطهار(ع) بکوشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات