اجرای یک هزار و پانصد تعهد اشتغال در استان

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از اجرایی کردن یک هزار و ۵۰۰ تعهد اشتغال ویژه معلولین در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۵۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛ محمد میرزایی در نشست خبری خود با مطبوعات و رسانه‌های استان اظهار کرد: در سال گذشته تعهد ایجاد اشتغال استان یک هزار و ۶۶ مورد بوده است که ما با تلاش این مهم را به یک هزار و ۵۰۰ مورد رسانده ایم.

وی با بیان اینکه ۳۲ هزار معلول در استان وجود دارد عنوان داشت: ۵ هزار و ۶۰۰ مورد معلولیت شدید است و مابقی در خفیف و متوسط هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: معلولین شدید از مستمری و خدمات سازمان بهره خواهند برد و معلولین خفیف و متوسط مستمری دریافت نمی‌کنند و از خدمات بهرمند می‌شوند.

میرزایی از پرداخت وام خویش فرمایی خبر داد و افزود: این وام از ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان با بهره ۴ درصد می باشد که به معلولین پرداخت می‌شود و بیمه این افراد را سازمان بهزیستی پرداخت می‌نماید.

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حوزه مسکن دو معلولی رتبه ۲ کشور را داریم گفت: به خانواده های دو معلولی روستایی ۱۸ میلیون تومان و به خانواده دو معلولی شهری ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی از شروع به کار اورژانس اجتماعی در سه شهرستان فارسان، اردل و کیار خیر داد و عنوان داشت: با شروع به کار این سه اورژانس اجتماعی کلیه شهرستان‌های استان از این خدمات بهره مند هستند.

ارسال نظرات