فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می کنیم تا با حرکت در حوزه محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۴۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده جدید سپاه سلمان استان، در جلسه تکریم  فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در محل حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی آرامش و امنیت را مرهون خون پاک شهدایی مثل شوشتری و محمد زاده هستیم  که امنیت پایدار را در استان رقم زدند.
 
وی با اشاره به این مطلب که از شهدا و مردم می خواهم که دعا کنند تا در نوکری مردم بتوانیم خدمتگذار خوبی باشیم ادامه داد: مردم استان سیستان و بلوچستان مردمانی نجیب، انقلابی و پایبند انقلاب اسلامی هستند.
 
سردار گشتاسبی از زحمات و خدمات ارزنده سردار معروفی در استان تقدیر کرد و گفت: سردار معروفی با تمام سختیها و مشقتها در راستای کارهای فرهنگی، عمرانی سیستان و بلوچستان در بحث زیر ساختها تلاشهای بسیاری انجام دادند و کارهای بزرگ و ماندگاری را برای مردم استان به یادگار گذاشته اند.
 
فرمانده جدید سپاه سلمان بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به واسطه حضور ، وحدت، عزت و اقتدار  مردم است.

وی افزود: امروز رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا تبعیت مردم از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و اخلاص و وحدت آنها است.

سردار گشتاسبی با اشاره به امنیت موجود در استان تصریح کرد: هر چه برای مردم تلاش شود و خدمت شود باز هم کافی نیست، زیرا این مردم هیچگاه به نظام خود پشت نکرده اند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حوزه محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم باید اقدام شود، افزود: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم تا با حرکت در این مسیر خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به اقدامات موثر سردار حسین معروفی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سردار معروفی نمونه بارزی از اخلاص در عمل بود و هر چه توان داشت را برای خدمت به این مردم  و رفع محرومیت به کار گرفت.
ارسال نظرات