همزمان با فرارسیدن دهه کرامت برگزار شد ؛

نشست فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با فعالین فرهنگی بسیجی کرج

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نشست هم اندیشی فعالین فرهنگی بسیجی، شوراء و فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور برادر پاسدار خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه کرج در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۵۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نشست هم اندیشی فعالین فرهنگی بسیجی، شوراء و فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور برادر پاسدار خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه کرج در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

برادر پاسدار خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در این نشست گفت: یکی از مولفه های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم فداکار، با بصیرت و همیشه در صحنه آن است که ما همه آنها را بسیجی می دانیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهار کرد: چیزی که امروز ما به آن نیازمندبم تفکر و فرهنگ بسیجی است که مردم ایران با داشتن این تفکر و فرهنگ تا کنون در شرایط حساس با حضور به موقع خود در صحنه فتنه های بسیاری را از سر راه خود برداشته اند.

شایان ذکر است در این نشست سرهنگ پاسدار باهک فرمانده اسبق  ناحیه کرج به تشریح وضعیت فرهنگی شهر کرج و برنامه های فرهنگی متنوعی که در طول سال و با همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی جهت ایجاد شور و نشاط و ایجاد روحیه امید در بین مردم برگزار می شود پرداختند.

طرح محله مهربانی از دیگر محورهای این نشست بود که از مهمترین اهداف آن  ایجاد همدلی و همزبانی هرچه بیشتر اهالی محله و ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

این طرح به زیباسازی، فضاسازی محلی و انسجام محلات کمک خواهد کرد و با اجرایی شدن آن، شادی و نشاطی دل نشین در سطح محلات میان مردم به وجود می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها