در شوراي اداري شهرستان سلسله مطرح شد؛

نظارت بر قیمت‌ها در الشتر باید جدی انجام شود

فرماندار شهرستان الشتر گفت: نباید اجازه دهیم به بهانه گران شدن دلار قیمت‌ها چند برابر شوند دستگاه‌های نظارتی شهرستان نباید اجازه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها را بدهند.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۵۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شوراي اداري شهرستان سلسله با حضور برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

 مديرکل مخابرات لرستان در این جلسه اظهار داشت: در حوزه شهرستان سلسله قبل از سفر وزیر ارتباطات دو سایت وجود داشت که در حال حاضر به 26 سايت، افزايش سايت در این شهرستان داشته‌ایم.

وی افزود: فیبر نوری قبل ازسفروزيرارتباطات در شهرستان‌های سلسله و دلفان وجود نداشت که در حال حاضر با تلاش نماينده مجلس سلسله و دلفان، فیبر نوری از خرم‌آباد وارد الشتر و دلفان شده است که در آینده نزديک فیبر نوری وارد روستاهاي اين دو شهرستان می‌شود.

 صمد امیری، رئیس شورای شهرالشتر نیز مطرح کرد: به‌عنوان خادم مردم از جناب رستميان به علت نياز مبرم شهروندان خواستار تهیه دستگاه سی‌تی‌اسکن و تکمیل تونل اسپژدرشهرستان هستیم.

خسروی فرماندار شهرستان الشتر نیز افزود: خدمت به مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد اگر می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم باید در کنار هم باشیم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم به بهانه گران شدن دلار قیمت‌ها چند برابر شوند دستگاه‌های نظارتی شهرستان نباید اجازه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها را بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات