خطیب موقت میبد:

ما درگیر جنگ رسانه روانی هستیم

امام جمعه موقت میبد گفت: امروز ما درگیر جنگ رسانه روانی هستیم و دشمن اینبار با نقشه خطرناک از راه اشاعه دروغ و تهمت در فضای مجازی وارد شده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۷۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد به نقل از میبد آدینه، امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میبد با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: هیچگاه اوضاع کشور به این حساسیت و شرایط نبود.
حجت الاسلام حبیب الله غفوری افزود: این شرایط به خاطر تفاوت شرایط جبهه‌ای است که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی از سالیان پیش گشوده و الان به اوج رسانده است و آن هم جبهه جنگ روانی است.
خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه دشمن تمام توانش را در تجهیز جبهه جنگ روانی به کار گرفته است به فضای روانی جنگ صفین و پذیرش حکمیت از سوی امیرالمومنین علی (ع) پرداخت و گفت:: عمروعاص با ایجاد فضای روانی، جنگ یک قدم مانده سپاه امیرالمومنین به پیروزی را به نقطه ناکامی کشاند و از طریق حکمیت و ساده لوحی ابوموسی ولایتی را که از خدا و رسول اکرم (ص) به حضرت علی (ع) واگذار شده بود از او گرفت.
وی با اشاره به موضوع دختر نوجوانی که با ضبط رقص خود و اشاعه آن در شبکه‌های مجازی در عالم گفت:: احضار و تذکر به این دختربچه رقاصه نوجوان که از طریق یکی از این شبکه‌ها می‌رقصیده و رقصش را ضبط می‌کرده و منشاء فساد شده بود و پخش گریه آن از صدا و سیمای ما از روی بی توجهی، به یک مصیبت عظما مبدل شد.
امام جمعه موقت میبد پرداختن به این موضوع از طریق رسانه‌ای داخلی و خارجی را جنگ روانی خواند و گفت:: پرداختن به این موضوع بی ارزش از رسانه‌های داخلی و خارجی یعنی دین خدا، قرآن، عفت و عصمت فراموش شد که یک دختربچه گریه کرده است!
حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: بخشی از رسانه‌های داخلی که اسم خودشان را اصلاح طلب گذاشتند، ولی در عمل تجدید نظر طلب اند؛ پیاده نظام امریکا و رژیم صهیونیستی در این کشورند، که در جنگ روانی قرار گرفته اند و تمام شان نشستند به گریه این دختر بچه می‌پردازند و تمام مسائل کشور را فراموش کرده اند.
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: کسانی که اسم خودتان را اصلاح طلب گذاشته اید، ما شما‌ها را آدم‌های با دیانتی می‌دانستیم؛ کجا رفت دین و ایمان و غیرت اسلامی تان و برای چه گریه و عزاداری می‌کنید؟ برای اینکه یک رقاصه را تذکر دادند که تشریک اشاعه فحشا در جامعه نکند!
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه در زمینه اقتصاد هم همینطور است و به اعتراف خود تحلیلگران امریکایی نسبت به بی اثر بودن تحریم‌ها علیه نظام و ملت ایران، گفت:: تحلیگران امریکایی معتقدند تحریم‌ها در زندگی مردم ایران هیچ اثری نداشته است.
حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه البته جوی که در دلار و سکه ایجاد کرده اند ذهن‌ها را پریشان کرده، اما زندگی کسی را پریشان نکرده است، اظهار داشت: چه کسی قبل و بعد بحران سکه و ارز احساس کرد اوضاع زندگیش به هم خورده است.
خطیب جمعه موقت میبد گفت:: کشوری که در حال تحریم و در جنگ با تمام دنیا در یک طرف و تمام ثروت حرام سعودی‌ها از طرف دیگر برای به هم زدن اوضاع اقتصادی ما و تمام نفوذ بین المللی امریکا و اروپا قرار دارد به زندگی روزمرده خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه ما اگر دور این کشور دیوار بکشیم باز هم بهترین زندگی را می‌توانیم برای خود فراهم کنیم،   تصریح کرد: کشوری که چهار فصل و مومن و مسلمان و شیعه امیرالمومنین، شهید داده، مجاهد و انقلابی با نیروی انسانی نخبه است چه نیازی به قدرت‌های چپاولگر دارد که بخواهد به سمت آن‌ها رفته و امور خود را از طریق آن‌ها تنظیم کند.
وی تعبیر ترامپ از فروپاشی اقتصاد ایران را بی اساس و احمقانه خواند و گفت: اینکه عده‌ای ترویج می‌کنند که اگر از اروپا ببریم کشور نابود می‌شود و ترامپ احمق در اقتصاد ملت ایران اظهارنظر کند باید بگوییم که واقعیتی که ما در داخل کشور می‌بینیم این است که زندگی ملت به طور عالی سرجای خود است.
حجت الاسلام غفوری با اشاره به پخش برنامه‌های تلویزیونی از ۲۹ شبکه به زبان کردی و ۱۲۷ شبکه به زبان عربی به مردم کردستان و خوزستان ایران از سوی ضد انقلاب‌ها گفت:: امروز ما درگیر جنگ رسانه روانی هستیم و دشمن اینبار با نقشه خطرناک از راه اشاعه دروغ و تهمت در فضای مجازی وارد شده است.
خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه در این نوع برنامه‌ها باید اصل را به دروغ گذاشت افزود: کسانی که پشت صحنه‌های مجازی هستند؛ اسرائیل، امریکا، انگلیس و سازمان‌های سرویس‌های امنیتی، آل سعود منحوس و همدستانش وهابی‌های جنایت کار هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار