حضور دختران دراجتماع با حفظ کرامت و منزلت

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در جشن بزرگ میلاد فاطمه معصومه (س) و روز دختر با اشاره به جایگاه دختران در جامعه افزود: مبنای حضور دختران در اجتماع باید بر اساس حفظ کرامت و شخصیت انسانی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۶۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه در جشن ولادت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به جایگاه دختران در جامعه پرداخت و عنوان کرد: مبنای حضور دختران در اجتماع باید بر اساس حفظ کرامت و شخصیت انسانی باشد.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ افزود:اتفاق خطرناکی که جامعه ما با آن رو به رو می‌باشد این است که سلیقه مردان عوض می‌شود و خانم‌ها خود را بر اساس سلیقه مردان تنظیم می‌کنند و به جای آن که مبنای حضور زن بر اساس حفظ کرامت و شخصیت انسانی اش باشد، اشتباه بزرگی رخ می‌دهد و این مبنا بر اساس جلوه گری زن شکل می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در عصر امروز غرب در اوج بهره مندی از زنان به عنوان کالایی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کند و از این طریق تا فروپاشی نهاد خانواده هم پیش قدم می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه افزود:غرب با هدایت شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که وجود خارجی ندارند و سبب شکل گیری سلیقه‌هایی در مردان می‌شود و در این زمان هم مبنای زن می‌شود جلوه گری تا خود را بر اساس سلیقه‌ی مردان تنظیم کنند، و در این جاست که جایگاه‌ها از طریق القای رسانه عوض می‌شود و حضوری که بر مبنای ارزش و کرامت انسانی است جایگاهش عوض می‌شود.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ با توجه به رزم افسار گسیخته‌ی شبکه‌های اجتماعی در جهت جلوه گری دختران خاطرنشان کرد: زن و دختر نماد کرامت و برکت خانه است و زندگی و ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) تبیین کننده این موضوع است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه در بحث پایانی پیرامون کارگروه امربه معروف و نهی از منکر شهرستان عنوان کرد: این کارگروه با همراهی نهاد‌های شهرستان در جهت پیشگیری از معزلات اخلاقی و فرهنگی اجتماعی در کانون اجتماع و خانواده قدم برداشته و هدف آن بحث آموزشی در زمینه‌ی خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان است.
ارسال نظرات