خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بانک صادرات حوزه کارمندی شهید مدنی آذربایجان شرقی:

بی توجهی به مساله حجاب موجب بروز آسیب های جدی در جامعه شده است

فرمانده پایگاه مقاومت بانک صادرات آذربایجان شرقی در جمع بانوان کارمند این بانک، گفت: باید بحث حجاب در ادارات جدی گرفته شود چراکه بی توجهی به این بحث موجب بیشتر شدن آسیب های جدی اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۶۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرنگار حبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صولت همت جو افزود: حجاب یکی از اصول اصلی و اعتقادی مسلمانان بوده و استکبار به این نتیجه رسیده که حجاب زنان اسلامی مانع حکومت بر کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن برای از بین بردن عفت و حجاب در میان زنان و دختران ایرانی اضافه کرد: در دوره های گذشته استکبار با توجه جایگاه حجاب در میان جامعه ایران، سیاست های فاجعه باری را اتخاذ کرد و اتفاقات ناگواری در این سرزمین رخ داد.

همت جو با تاکید بر اینکه باید کودکان را از سنین ابتدایی به حجاب عادت داد، ابراز امیدواری کرد بانوان همچنان با تاسی از آموزه‌های دینی رسالت و وظیفه خود را در عرصه حجاب انجام دهند.

فرمانده پایگاه بانک صادرات آذربایجان شرقی با اشاره مسئله امر به معروف بیان کرد: در اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، مخاطب شناسی را سرلوحه فعالیت خود باید قرار دهیم.

این مسئول ادامه داد: باید فرهنگ فکری، ذهنی و دینی داشته باشیم و امر به معروف را با گفتار و رفتارخوب پیش ببریم، کارکنان در ادارات کار مفید انجام دهند و اگر نیت خالص و صادقانه داشته باشیم می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

در پایان از خواهران  نمونه کارمند شاغل در بانک صادرات استان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها