خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن تمام امکانات خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز دشمن تمام امکانات رسانه‌ای خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده و می‌طلبد که ما بتوانیم در سطح استان و کشور در بحث خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۶۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

دشمن تمام امکانات خود را نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار اعضای ستاد هفته عفاف و حجاب با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: یکی از تهدیدهایی که جوامع اسلامی را دربر می‌گیرد این است که دشمن متوجه شده آن چیزی که باعث قوام و دوام جمهوری اسلامی می شود رکن اصلی آن خانواده است.

وی گفت: امروز دشمن تمام امکانات رسانه‌ای خود را علیه  نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده و می‌طلبد که ما بتوانیم در سطح استان و کشور در بحث خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: برنامه هایی در سطح استان برنامه‌ریزی شده که حاکی از این است که بستر مناسب است و می شود در راستای هرچه بهتر کردن خانواده ها موثر بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای خانواده‌ها تدارک دیده شده است، عنوان کرد: مسئولین جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) در جلساتی که در اداره‌ها، نهادها و استانداری برگزار می‌شود به صورت مستمر شرکت کرده و برای اجرای مفیدتر برنامه‌ها در شهر همدان برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات