یک استاد بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

مشارکت حداکثری آحاد جامعه در اقتصاد مقاومتی مطرح است

حسینعلی دانش گفت: از جمله مولفه هایی که در نقشه راه اقتصادی خرد عوامل موفقیت محسوب می شود مشارکت حداکثری آحاد جامعه ، عدالت بخشی، رشد اقتصادی دانش بنیان ، درون زایی و برون گرایی است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۱۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

حسینعلی دانش یکی از اساتید بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  امام خمینی (رحمه الله ) اقتصاد را بر جایگاه واقعی خود می دیدند هم به عنوان  اینکه یکی از ابعاد مهم بشر اقتصاد است لذا دیدگاه های اقتصادی غرب و مارکسیسم گرایی ر رد می کردند چراکه اقتصاد را امری زیربنایی تصور می کردند.

دانش افزود: برای رسیدن به ظرفیت و ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی باید مولفه هایی را داشته باشیم و نظارت هم بر این اساس باشد که از جمله مولفه هایی که در نقشه راه اقتصادی خرد عوامل موفقیت محسوب می شود مشارکت حداکثری آحاد جامعه ، عدالت بخشی، رشد اقتصادی دانش بنیان ، درون زایی و برون گرایی است.

این استاد بسیجی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در عین برخورداری از مزایای هر یک از رویکردهای مطرح در جهان، دارای وجوه متمایز و تکمیلی نسبت به آنها بویژه عدالت بنیانی و رشد به همراه عدالت است. اقتصاد مقاومتی بر اساس اصول مشارکت همگانی، توانمندسازی و مسولیت جمعی و فردی قرار دارد.

ارسال نظرات