معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان

نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد راه‌اندازی شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد،گفت: امیدواریم گام موثری در جهت رفع محرومیت شهرستان با این اقدام برداشته شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۳۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور امروز در ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی لرستان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت کشور در سال 95 مبنی بر شناسایی شهرستان‌های محروم کشور، شهرستان نورآباد از لرستان به عنوان پایلوت محرومیت انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بازدیدهایی از شهرستان توسط مسوولان استانی و کشوری انجام گرفت که در نهایت به انجام طرحی به‌عنوان طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان نورآباد منجر شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد، بیان داشت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی بتوان گام موثری در جهت رفع محرومیت حوزه‌های مختلف شهرستان نورآباد برداشت.

خجسته‌پور افزود: چارت تشکیلاتی و سازماندهی دستگاه‌ها انجام شده و وظایف هر یک به‌طور کامل مشخص گردیده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توسعه و آبادانی شهرستان نورآباد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مردمی و بنیاد برکت به‌عنوان سه ضلع یک مثلث در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات