نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ساختار سازمانی و سیستم های کارآمد در تولید موثر است

محمد اسماعیل نیا با بیان اینکه ساختار سازمانی و سیستم های کارآمد در یک واحد تولیدی موثر است افزود: چگونگی سازماندهی و کفایت های سیستم پرسنلی یک واحد تولیدی در افزایش بهره وری واحد تولیدی موثر است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

 محمد اسماعیل نیا نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: به لحاظ پیشرفت سریع تکنولوژی و پیچیدگی سیستم های تولیدی، هر تولید کننده ناچار است حداکثر توانایی سیستمی و فکری خود را به کار گیرد تا بتواند از عهده هدایت واحد تولیدی برآید.

وی با بیان اینکه ساختار سازمانی و سیستم های کارآمد در یک واحد تولیدی موثر است افزود: چگونگی سازماندهی و کفایت های سیستم پرسنلی یک واحد تولیدی در افزایش بهره وری واحد تولیدی موثر است. این در حالی است که بسیاری از واحدهای تولیدی برای کاهش زمان تولید کالا و واکنش سریع نسبت به تحولات و تغییرات بازارعلاقه مند هستند فعالیت های گوناگون تولیدی و بازرگانی خود را با هم تلفیق کنند و زمان فعالیت های اداری را در سطح مختلف کاهش دهند.

اسماعیل نیا در خاتمه افزود: واکنش مناسب تولیدکنندگان به وضعیت های خارجی و ساده کردن تصمیم گیری در زمینه تولید و بازرگانی است

ارسال نظرات