سرپرست ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

توجه وزیر ورزش و جوانان به استان های کم برخوردار امید بخش أست

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : دکتر مسعود سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طول یکسال برای سومین بار به استان سیستان بلوچستان سفر می کند که این سفرها برای جامعه ورزش این استان امیدبخش بوده است .
کد خبر: ۹۰۳۶۸۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، محمودرضا امیاری سومین سفر استانی دکتر سلطانی فر به سیستان و بلوچستان را در طی یک سال مورد توجه قرار داد و گفت: توجه وزیر به استان‌ها به ویژه استان‌های کمتر برخوردار بسیار مثمر ثمر بوده و اتفاقات خوبی را برای ورزش و أمور جوانان این استان رقم زده است.

وی با بیان اینکه ورزش در استان سیستان و بلوچستان از پتانسیل و ظرفیت خوبی برخوردار است بیان کرد: خوشبختانه دکتر سلطانی فر در زمینه زیرساخت‌های ورزشی این استان همچنین حمایت از قهرمانان مسائل مربوط به أمور جوانان توجه ویژه‌ای داشته و خوشبختانه اعتبارات خوبی هم تزریق شده است.

امیاری تصریح کرد: دکتر سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طی یکسال سه بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است و این سفر‌ها واقعا برای جوانان و جامعه ورزش امید بخش بوده است از طرفی پیگیری وزیر در زمینه أمور ورزش این استان به ویژه زیرساخت‌ها واقعا ستودنی است بطوریکه هر هفته از من پیرامون پروژ‌های ورزشی گزارش می‌گیرد و این مهم باعث حل بسیاری از مشکلات ورزش استان شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در پایان إبراز امیدواری کرد در سومین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان هم شاهد اتفاقات خوبی خوبی خواهیم بود.
ارسال نظرات