خبرهای داغ:
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور:

سطح پایین درآمدها نگران کننده است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حدود 213 میلیون ریال میانگین درآمد در سال بوده است که در این بین درآمد برخی بالا و برخی دیگر کم بوده که کم بودن درآمدها موضوع نگران کننده و نیازمند توجه بیشتر است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۸۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، واعظ مهدوی در خصوص نظام بیمه‌ای کشور افزود: در ایران در یک الگویی، دولت جای کارفرما نشسته و حق بیمه سهم کارفرما را می‌پردازد که این امکان بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی پوشش بیمه‌های روستایی بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: براساس آمار سال 95 درآمد خانوارهای شهری 13 درصد افزایش یافته و اما میانگین درآمد خانوارهای روستایی 1.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد و این موضوع خوب نیست.

مهدوی با بیان اینکه حدود 213 میلیون ریال میانگین درآمد در سال بوده است، گفت: در این بین درآمد برخی بالا و برخی دیگر کم بوده که کم بودن درآمدها موضوع نگران کننده و نیازمند توجه بیشتر است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه خیلی از خانوارها در مناطق کلیبر و هوراند درآمد کمتری دارند، اضافه کرد: آمادگی این را داریم که سهم دولت را بپردازیم، شاید خانوارهایی باشند که نتوانند سهم بیمه را بپردازند در این خصوص باید از ظرفیت دهیاری‌ها و منابع دیگر کمکی بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها