ضرورت توجه بیشتر به آینده سازان کشور

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بن گفت: دانش آموزان نیروهای بالقوه جامعه برای انجام ماموریت های آتی نظام در عرصه های گوناگون هستند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله بن، گفت: دانش آموزان نیروهای بالقوه جامعه برای انجام ماموریتهای آتی نظام در عرصه های گوناگاون داخلی و بین المللی هستند.   

سرهنگ پاسدار محسن كریمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز اظهار داشت: دانش آموزان پایه و اساس همه اقشار آینده جامعه هستند، كه بایستی بیشتر از گذشته به این قشر توجه نموده و اهمیت دهیم و برای تعلیم و تربیت صحیح آنها برنامه ریزی كارآمدی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند تا با هر ترفند و وسیله ای دانش آموزان را از گرایش به علم و تحصیل و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت باز دارند، كه خوشبختانه با همكاری خوب بین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در شهرستان بن، مسیر اعتلای دانش آموزان با جدیت پیگیری می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشكر از زحمات، سرپرست بسیج دانش آموزی ثارالله بن گفت: تودیع و معارفه ها رسم و سنت خوبی است كه باعث ایجاد نشاط و پویایی شده و از زحمات و خدمات نیروها تقدیر می شود.

اسماعیلی خاطر نشان كرد: در چهار سال اخیر شهرستان بن موفق به كسب رتبه برتر علمی استان شده كه با برنامه ریزی های صحیح در دو مجموعه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی بوده و بیشتر افرادی كه موفق به كسب رتبه های برتر در كنكور شده اند از بین بسیجیان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن نیز در این مراسم، شهرستان بن را یك شهرستان نمونه انقلابی و مذهبی و دارای مدیران با بصیرت عنوان كرد و گفت: الحمد الله مسئولین شهرستان همیشه پای كار هستند و در زمینه های مختلف در برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی و دیگر مباحث همكاری و تعامل خوبی بین مجموعه ها وجود دارد.

وی افزود: تعامل و همکاری ها بسیار خوب، خود دلیلی بر این است كه بسیجیان و معلمان از همدیگر جدا نیستند و دوشادوش یكدیگر برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می كنند.

گفتنی است در این مراسم با تشکر از زحمات خواهر محمودی، برادر عسگری بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله بن معرفی شد.

ارسال نظرات