معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور

مشارکت و همکاری 25هزار تشکل غیر دولتی با سازمان بهزیستی در سطح کشور

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور در آیین افتتاح موسسه خیریه سرای خوبان افتاب خمین گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر سازمان بهزیستی 25هزار تشکل غیردولتی و مردمی در سطح کشور با این سازمان همکاری و مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۴۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور در آیین بهره برداری از فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم موسسه خیریه سرای آفتاب خمین«سخا» با اشاره به مقام والای امام خمینی(ره) گفت: تاسیس موسسات خیریه در کشور و به ویژه شهرستان خمین به برکت نام و زادگاه امام (ره) است، چرا که با آمدن امام(ره)،حرکت و جوششی در جوانان به وجود آمد و در اجتماع در عرصه های مختلف حضور فعال داشتند.

وی بیان کرد: متاسفانه گاهی اوقات محرومین و افرادی که از چرخه توسعه عقب می افتند، ناشی از کم توجهی برخی مسئولین به آنان است.

نحوی نژاد ادامه داد: شکاف بین مدیران و مردم زیاد شده است و اگر این شکاف از بین نرود موج بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولین شکل می گیرد و این امر در مشارکت های مردمی تغییر ایجاد می کند که نتیجه آن آسیب رسیدن به جامعه است و اعتمادسازی در جلب مشارکت مردم به منظور انجام کارهای خیر ضروری است.

وی افزود: خیرین بازوی اصلی در حمایت از بهزیستی هستند و در سطح کشور 25هزار تشکل غیردولتی و مردمی در خدمت سازمان بهزیستی هستند و به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف با این سازمان مشارکت و همکاری دارند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور اظهار کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مجهولی هستند که در اختیار انسان است و تا زمانی که آن را نداشته یاشند ارزش آن را درک نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشور بیش از یازده هزار و 500 بیمار اعصاب و روان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند و تعدادی از این بیماران دارای شرایط خاص و فوق حاد هستند.

ارسال نظرات