خبرهای داغ:

اهداء وسایل برقی به خانواده های معظم شهدای روستایی هندیجان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت:درراستای تامین نیازهای خانواده های معظم شهدای والامقام به همین منظورتعدادی وسایل برقی شامل یخچال،تلویزیون و کولر گازی باهمکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه به خانواده های معظم شهدای روستایی هندیجان اهداء شدند و همچنین حدود ۲۰بسته مواد غذایی اهدایی بنیاد شهید در میان نیازمندان هندیجان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۱۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

رضابوعذارشامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: خدمات رسانی،درمانی وبهداشتی ،عمرانی و فرهنگی از عمده وظایف ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با افتخار برای رفاه حال خانواده های معظم شهدا در هر توان انجام می گیرد و پایش سلامت والدین شهدا تا کنون با حضور در منزل آنها با بهترین روش اجرایی شده است.

وی افزود:خانواده های معظم شهدا با حضور در برنامه های ملی و مذهبی کشور موجب امید بخشی ودلگرمی نظام هستند و دشمنان اسلام از حضور پر شور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در صحنه های انقلاب قطعا در حراس هستند.

وی بابیان دیدار از خانواده های معظم شهدا با هماهنگی و نظم گفت:با دعوت از مسئولان شهرستان با هماهنگی و نظم و اطلاع قبلی از خانواده های معظم شهدا دیدار و از نزدیک با مشکلات و خواسته های آنها آشنا و با جدیت پیگیری می شوند و اینگونه اقدامات موجب خشنودی خداوند متعال می شود.

بوعذار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان عنوان کرد:وسایل برقی به خانواده های معظم شهدای روستاهای مالکی منطقه امامزاده عبدالله(ع)،مشراگه چم مراداهداء شدند که موجب خشنودی این خانواده ها شد که با روی خوش مورد استقبال قرار گرفت و با برنامه ریزی اینگونه کارهای خوب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها