خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

شرایط فرهنگی جامعه نیازمند جهاد و تلاش فرهنگی و دینی مسئولانه است

استاد حوزه و دانشگاه شرایط فرهنگی جامعه را نیازمند جهاد و تلاش فرهنگی و دینی مسئولانه دانست و گفت: اگر در جبهه جنگ نرم کم کاری کنیم و دشمن در جنگ نرم خود بر ما فائق بیاید جرم و خیانت ما کمتر از عبیداله بن زیاد در صحرای کربلا نیست.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۸۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

شرایط فرهنگی جامعه نیازمند جهاد و تلاش فرهنگی و دینی مسئولانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ملیحی در جلسه اخلاق تیپ 32 انصارالحسین(ع) بیان داشت: جبهه لشگریان عقل و حق و لشگریان جهل و باطل در طول تاریخ در مصاف هم بوده‌اند و کسی نباید توقع پایان این نزاع را داشته باشد، که این نزاع و نبرد؛ ازلی و ابدی است.

وی غلبه جبهه حق را منوط و مشروط به یاری و جهاد جبهه حق دانست و بیان کرد: زمانی که جبهه حق با تمام وجود، خود را در عرصه مبارزه با باطل حاضرکند، پیروزی او قطعی است حتی اگر صحنه کربلا به وجود بیاید.

این استاد حوزه و دانشگاه شرایط فرهنگی جامعه را نیازمند جهاد و تلاش فرهنگی و دینی مسئولانه دانست و اظهار داشت: اگر در جبهه جنگ نرم کم کاری کنیم و دشمن در جنگ نرم خود بر ما فائق بیاید جرم و خیانت ما کمتر از عبیداله بن زیاد در صحرای کربلا نیست.

وی تصریح کرد: قشر مذهبی و نخبگان جامعه باید فلسفه و ضرورت حجاب را به جامعه عرضه کنند و جامعه و فطرت انسان‌ها به طور قطع از سخن عالمانه و منطقی استقبال و پذیرش خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات