فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فعالیت های جهادی یک حرکت الهی و معنوی است/اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ایستادگی جهادگران روی پای خود یکی از اصول اساسی گروه های جهادی است.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۵۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجمیعی اعزام 60 گروه جهادی به نقاط محروم استان گفت: به حول قوه الهی در تابستان 97 تعداد 60 گروه جهادی در اقشار مختلف با شعار«خدمت بی منت» از امروز فعالیت خدمت رسانی و محرومیت زدایی خود را در سطح استان شروع می کنند.

وی افزود: 1180 خواهر و برادر شیعه و سنی به مدت 2 ماه در 51 عرصه از فعالیت های جهادی در روستاها و مناطق محروم و دور افتاده خدمت خواهند کرد.

گشتاسبی اظهار داشت: در حال حاضر 432 گروه جهادی شناسنامه دار بومی در سراسر استان تحت لوای سازمان بسیج سازندگی به عنوان متولی امورات حرکت های جهادی تحت عنوان قرارگاه جهادی فعالیت دارند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جهادگران قشری هستند که درد، نگرانی و مشکلات نیازمندان در مناطق محروم را می شناسند، و بهتر از دیگران با اخلاص، تلاش، مجاهدت و برای رضای خدا نگرانی های آنها را بررسی و در راستای حل و فصل مشکلات محرومین در استان گام بر میدارند.

 این مسئول ادامه داد: یکی از اصول اساسی گروه های جهادی ایستادن روی پای خود است، وجهادگران با انجام فعالیت های جهادی ارزش کار خود را به همگان اثبات کرده اند؛ حضور جهادگران در این عرصه با عشق و علاقه است که یک حرکت الهی و معنوی را انجام می دهند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: جهادگران به دلیل کمک به مستضعفین و محرومین جامعه همیشه پیروز میدان هستند که با ارائه خدمت بی منت و برای رضای الهی با عزت و سربلندی کار را انجام می دهند.

ارسال نظرات