به همت موسسه حفظ آثارو نشر ارزش‏های دفاع مقدس برگزار شود

برگزاری دوره‏های روایتگری در سپاه محمد رسول الله تهران

موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به منظور تربیت راویان دفاع مقدس اقدام به برگزاری دوره آموزش روایتگری کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۶۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به منظور تربیت راویان دفاع مقدس اقدام به برگزاری دوره آموزش روایتگری از میان مردان علاقه‌مند و واجدین شرایط نموده است.
در این دوره مباحثی همچون نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مروری بر عملیات‎های دفاع مقدس و هدف رزمندگان، دشمن شناسی، پاسخ به شبهات دفاع مقدس، درس‎ها و عبرت‎های دفاع مقدس، شهید شناسی، فن بیان، باید‌ها و نباید‌های روایتگری، مدیریت و تفکر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.
داوطلبین می‌بایستی شرایط زیر را دادا باشند.
 داشتن حداقل ۲ سال سابقه بسیج فعال
 داشتن حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال
 داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا
 سلامت جسمانی

ایثارگران و رزمندگان مشمول بند‌های ذکر شده نمی‎باشند.

جهت ثبت نامه بت در دست داشن مدارک زیر به میدان سپاه- خیابان پادگان ولیعصر (عج) جنب حسینیه حضرت زهرا (س) موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس- مدیریت روایتگری مراجعه فرمایند.
- یک قطعه عکس ۳*۴ رنگی پشت زمینه سفید
- کپی کارت ملی
- کپی تمام صفحات شناسنامه کپی مدرک تحصیلی
- گواهی عضویت بسیج
- گواهی جبهه
- کپی کارت جانبازی یا گواهی جانبازی
همچنین زمان ثبت نام از تاریخ ۱/۵/۹۷ لغایت ۲۰/۵/۹۷ و دوره آموزش به مدت ۴ هفته (سه روز در هفته) است و نیز به داوطلبینی که دوره را با موفقیت طی نمایند، گواهی پایان دوره اهدا و از افراد آموزش دیده به عنوان راوی در کاروان‎های راهیان نور، مدارس و مراکز آموزشی و... استفاده خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷- ۷۳۲۵۵۶۳۲ مدیریت روایتگری تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات