خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

تشکیل مجمع سلامت در محلات آذربایجان شرقی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در همایش راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در ملکان از تشکیل مجمع سلامت در محلات استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۹۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدوی گفت: در پی تشکیل مجمع سلامت در مرکز استان و شهرستانها و آثار موفق آن در کاهش آسیب های اجتماع ، طرح تشکیل مجمع سلامت تصویب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سپردن مسئولیت های مختلف به مردم به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی تاثیر بسیار مطلوبی داشته و تشکیل مجامع سلامت در محلات نیز در راستای تحقق این سیاست است.
مهدوی ادامه داد: در مجمع سلامت محلات ،روحانی ، ریش سفید ، پزشک، معتمدین محل و مسئولی که در آن محل زندگی می کند به عنوان اعضای مجمع عضو خواهند شد.
مهدوی افزود: مهم ترین کار این مجمع رسیدگی به اختلافات خانوادگی، کمک به خانواده های آسیب پذیر، حمایت از خانواده های زندانیان، تسهیل در ازدواج جوانان است .
وی همچنین از تدوین طرح مبارزه با اعتیاد با رویکرد اجتماعی خبر داد وگفت:در این سند وظایف هرکدام از دستگاهها مشخص شده وطبق آن باید هر نهاد به وظایف خود در قبال اعتیاد عمل کند .
در این همایش فرماندار ملکان با اشاره به کشف 50 کیلو مواد مخدر در سه ماهه اول امسال در این شهرستان افزود : این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40درصد افزایش دارد .
محمدباقر خانی گفت: در این رابطه تعداد 110نفر دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها