اختتامیه سیزدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در ساری برگزار شد/ وصول بالغ بر 82 هزار دلنوشته ملی و بین المللی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) را پرمخاطب ترین رویدادفرهنگی رضوی در مازندران دانست و گفت: 82 هزارو 652 دل نوشته به سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اختتامیه جشنواره بین المللی دل نوشته های رضوی با حضور عاشقان علی ابن موسی الرضا(ع) در ساری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) را پرمخاطب ترین رویدادفرهنگی رضوی در مازندران دانست و گفت:  82 هزارو 652 دل نوشته به  سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) ارسال شد.

محمود شالویی افزود: در بخش ملی آثار رسیده در حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ۸۱ هزار و ۱۶۳ نامه بود و  بخش بومی به زبان مازندرانی ۲۴۸ نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه امسال این جشنواره در سه بخش استانی، ملی، بین‌المللی و ویژه برگزار ‌شده است، افزود:دربخش بین الملل 912 نامه از 41 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نفرات برتر در بخشهای مختلف را به این شرح اعلام کرد: نفرات برتر و شایسته تقدیر بخش بین‌ المللی جشنواره نامه‌ ای به امام رضا (ع) با نظر داوران از کشور پرو، خانم مالکی اماسای پرزیوس و از ترکیه بتول زهرا اکپول به صورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.
 
عایده عیسی از لبنان و سوتیاوان از اندونزی به صورت مشترک حائز رتبه دوم شدند.
 
محمد ابراهیم از نیجریه و بتول سایوز از ترکیه به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره بین‌ المللی را از آن خود کردند.
 
مریم سروری از آمریکا، امیل امیش‌اف از آذربایجان، هیدایا محمد از غنا، و از پاکستان عاجز حسین و زینب شایسته از هند تقدیر شدند.
 
همچنین در بخش ملی در سه بخش استانی و ویژه، کودک و نوجوان و بزرگسالان به ترتیب در بخش استانی و ویژه، راضیه اورعی، کوثر جعفرنژاد، منصور ولیپور از مازندران در رشته نامه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش ویژه جشنواره اسماعیل فتحی از آذربایجان غربی در رشته حدیث صبیه شاکری نیا از مازندران  حائز رتبه برتر شدند.

در بخش کودک و نوجوان در رشته نامه ، بهاره زنجانی نژاد از مازندران، مارال مقامی از گیلان و حدیث محمودی از زنجان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

شالویی ادامه داد:در بخش بزرگسالان فاطمه تقی‌زاده از قم، مریم فرخی از خوزستان و علی سلیمانی از تهران  رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی نیز در بخش جنبی جشنواره انجام شد.
 
دلنوشته های منتخب جشنواره درکتاب نجوای دل به چاپ می رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها