خبرهای داغ:
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی:

بازرسان خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی اعلام شدند

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: با برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده، بازرسان جدید خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۷۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

 

یدالله قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه با برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده، بازرسان جدید خانه مطبوعات استان انتخاب شدند اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات هم زمان الکترونیکی بازرسان خانه مطبوعات در سراسر کشور، سیامک نجفیان و نوید عزیزی به عنوان بازرس اصلی، و حامد عطایی به عنوان بازرس علی البدل این خانه برای مدت یک سال انتخاب شدند.

وی افزود: هفت نفر از اعضای خانه، نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات بازرسان اعلام کرده بودند که با مشارکت حدودا ۶۰ درصدی اعضای خانه، این انتخابات به صورت الکترونیکی و هم زمان با انتخابات سایر خانه های مطبوعات کشور برگزار شد.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان به منظور اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی و از ساعت 10 صبح روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه آغاز شده و در ساعت 12 و 45 دقیقه به پایان رسید و پس از آن، از ساعت 13 مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات آذربایجان غربی برای انتخاب بازرسان خانه برگزار شد که تا ساعت ۱۶ به طول انجامید.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در نظرسنجی اصلاح این تشکل، اظهار کرد: اصلاح اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها در سراسر کشور، با فراخوان اصلاح اساسنامه فعلی، توسط اعضای هیئت مدیره های خانه های استان ها انجام شده بود که این مهم، باید به موافقت اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می رسید.

قربانی افزود: نظرسنجی الکترونیکی برای اصلاح و نتیجه موافقت و یا مخالفت اکثریت، از‌‌ سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات