خبرهای داغ:

توزیع بسته های غذایی دهه کرامت بین نیاز مندان هندیجان

مسئول هیات میثاق با شهدای هندیجان از توزیع بیش از ۲۰۰بسته انواع مواد غذایی با مشارکت خیرین ،اعضای میثاق با شهدا و بسیجیان گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل درمیان خانواده های نیازمندومحروم هندیجان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع)خبرداد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۰۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

محمدحسین عنانات شب شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در دهه کرامت با برنامه ریزی همزمان با ولادت باسعادت شمس الشموس حضرت امام رضا (ع)ایستگاه صلواتی و سفرهای متبرکه امام رضا(ع)در یادمان شهدای گمنام با دعوت از خانواده های محروم شهرستان با مشارکت خوب خیرین و اعضای میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی افزود:در جهت ارج نهادن به مقام والای اهل بیت (ع) از اول سال جاری تاکنون بسته های غذایی و برپایی ایستگاههای صلواتی در یادمان شهدای گمنام با شور خاصی از سوی بسیجیان میثاق باشهداوگروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با بهترین کیفیت برگزار شده و اینگونه اقدامات تا پایان سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

وی بابیان توزیع وسایل سرمایشی برقی گفت:با مشارکت خیرین تا الان بیس از ۵ وسیله برقی شمال کولر و یخچال جمع آوری به خانواده های شهری و روستایی هندیجان با همکاری بسیجیان و رزمندگان اسلام اهدا ء وتوزیع شده است وبا حمایت های بیشتر این اقدامات خداپسنده باموففیت ادامه خواهد داشت.

عنانات از مفید بودن کمک رسانی در میان مردم نیازمند عنوان کرد:کارهای خدامات رسانی برای افراد محروم همیشه مفید و تاثیر گذار بوده و خداوند در هر شرایطی کمک رسان خوبی برای افراد بی بضاعت ومحزون دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها