خبرهای داغ:

رزمی‌کاران اهوازی مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کردند

همزمان با دهه کرامت ۵ تن از ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های رزمی اهواز مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم استان خوزستان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۱۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش بسیجاز اهواز، همزمان با هفته کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) محفل انس با شهدا در اهواز برگزار شد.

این محفل به همت باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت و با همکاری پایگاه بسیج مسجد الهادی(ع) منطقه آریاشهر اهواز و هیئت رزمندگان و پیشکسوتان گردان امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

در این محفل انس با شهدا 5 تن از ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های رزمی اهواز که در مسابقات کشوری درخشیدند مدال‌های طلای خود را به شهدای مدافع حرم استان خوزستان اهدا کردند.

سید محمدرضا آلبوشوکه مدال طلای خود در مسابقات کشوری دفاع شخصی را به خانواده شهید منصور مسلمی سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان از منطقه عین دو اهواز اهدا کرد.

دومین مدال طلای مسابقات کشوری دفاع شخصی نیز توسط سهیل جودزاده به خانواده شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله اهدا شد.

در این برنامه همچنین سجاد جودزاده مدال طلایی را که در مسابقات کشوری دفاع شخصی به دست آورده بود را به خانواده شهید نادر حمید دیلمی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی و شهر ویس اهدا کرد.

همچنین محمدمهدی ممبینی طاهری مدال طلای مسابقات کشوری دفاع شخصی خود را به خانواده شهید حسن حزباوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله اهدا کرد و یاد این شهید را گرامی داشت.

ابراهیم شیروانی نیز مدال طلای خود را به خانواده روحانی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی بلوطکی از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا اهدا کرد.

محمدسعید معلیٰ مربی تیم اعزامی استان خوزستان به مسابقات کشوری دفاع شخصی بود که توانستند خوش بدرخشند و مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند. در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها