بسیاری از کامیون داران یادگاران دفاع مقدس هستند

نماینده کامیون داران شهرستان الشتر گفت: قشر زحمت‌کش کامیون داران بسیاری از آن‌ها یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۱۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

علی حاتم حسنوند نماینده کامیون داران شهرستان الشتر در گفت گو با خبرگزاری بسیج لرستان از الشتر اظهار داشت: با توجه به عملیات روانی که دشمنان قسم‌خورده این انقلاب باهدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و جدایی بین مردم و ولایت‌فقیه و نظام اسلامی هرروز در فضای مجازی اعلام می‌دارند که تحصن کامیون داران و نانوایان انجام‌گرفته به اطلاع می‌رساند که به عنوان نماینده کامیون داران الشتر اعلام می‌نمایم تا آخرین قطره خون پای انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه هستیم.

 

وی بابیان این‌که نباید به این جوسازی‌ها اهمیت داد خاطرنشان کرد: ما کامیون داران هیچ‌گونه اهمیتی به این جوسازی دشمنان نداده و تحصن نداریم.

نماینده کامیون داران شهرستان الشتر افزود: با توکل به خداوند متعال، ائمه معصومین (ع) و شهدا به کار خود و خدمت‌رسانی به مردم فهیم الشتر ادامه داده و برنامه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

 

حسنوند با اشاره به مشکلات این قشر زحمت‌کش خاطرنشان کرد: از مسئولین مربوطه تقاضا داشته با توجه به مشکلاتی از قبیل بیمه بازنشستگی، قرار نگرفتن در رده مشاغل سخت، بالا بودن حق بیمه پرداختی از طرف کامیون داران و همچنین بالا بودن قیمت قطعات یدکی ماشین‌آلات اقدامات لازم را به عمل آوردند.

ارسال نظرات