خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

خدمات بسیج باید برای مردم واضح و ملموس باشد/ ماموریت بسیج مقابله با جنگ نرم است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه میانه بر جدیت در اجرای طرح اعتلای بسیج تاکید کرد و گفت: حضور و خدمات بسیج باید برای مردم آشکار و واضح باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگتر خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرّم با بیان اینکه هدف از اجرای طرح های اعتلای بسیج خارج کردن بسیج از آمار و ارقام و عملیاتی کردن این نهاد مقدس با ایجاد تحول درونی و آفرینش اثربخشی بیرونی است، اظهار کرد: اثربخشی یعنی ارائه خدمات ملموس به مردم جامعه و مردم تنها در صورتی پشتیبان بسیج خواهند بود که خدمات و کارکردهای آن را بوضوح مشاهده و درک کنند.

 وی ادامه داد: تنها اسم بسیج را یدک کشیدن کافی نیست بلکه بسیجی باید با افکار بسیج پرورش یابد و خانواده ها، خلقیات نیکو و رفتارهای پسندیده نشات گرفته از تفکر بسیج را در فرزندانشان مشاهده کنند و مردم ثمرات آن را لمس کنند.

خدمات بسیج باید برای مردم واضح و ملموس باشد/ ماموریت بسیج مقابله با جنگ نرم است

 سردار خرم با برشمردن ماموریت های سپاه، مقابله با تهاجمات خارجی، تشکیل ارتش 20 میلیونی، عمق بخشی داخلی نظام و دولت، عمق بخشی خارجی نهضت های انقلابی و مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهم این ماموریت ها دانست و افزود: مقابله با جنگ نرم دشمن در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و ... از ماموریت های اصلی و مبنایی سپاه محسوب می شود.

وی ساخت درون سپاه و خودسازی نیروها را از دیگر وظایف ذاتی پاسداران عنوان و تاکید کرد: پاسداران باید خود را در تراز پاسداران انقلاب حفظ کرده، ویژگی ها و چارچوب های انقلابی را ملاک حرکت خود قرار داده و با آگاهی بخشی و امر به معروف و نهی از منکر خود و اطرافیانشان، جامعه را از تهاجمات فرهنگی دشمن ایمن نمایند.

 سردار خرم اضافه کرد: پاسداری از خود نه یک وظیفه محوله بلکه یک وظیفه ذاتی است و پاسدار ناکارآمد و آسیب پذیر از لحاظ اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و ... هیچ اثر مثبتی نمی تواند بر مجموعه خود و اطرافیانش داشته باشد در حالیکه پاسداری که خود را از آلودگی های مالی و اخلاقی حفظ کرده و اشتهار به مسایل ارزشی داشته باشد، خواهد توانست در قلب مردم جا بگیرد و اثرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها