سکوی نخست مسابقات کاراته بسیج به ساری رسید

با پایان مسابقات کاراته قهرمانی بسیج مازندران گرامیداشت یاد و خار ده هزار و چهرصد شهید دفاع مقدس و 40 شهید مدافع حرم استان تیم ناحیه مقاومت بسیج ساری بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۷۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن بیان خبر یاد شده گفت: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج مازندران با شرکت 5 تیم از شهرستانهای قائمشهر، ساری، بابل، سوادکوه شمالی و سوادکوه در بابل برگزار و  بسیج ناحیه ساری قهرمان این مسابقات گردید.

کاظم غفار پور با اشاره به نتایج تیمی سطح نواحی استان در رده سنی نوجوانان اظهار داشت: در رقابت های انفرادی و در وزن 42 کیلو محمدطاها کلانه از ساری، امیرحسین دژبان از قائمشهر و ابوالفضل براری از بابل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در وزن47 کیلو علی نجفی از ساری اول، امیر رضا زارع از بابل دوم و محمدحسین عزیزی از بابل و محمد رضا کاظمی از سوادکوه مشترکا سوم شدند.

این مسئول افزود: در 52 کیلوعلیرضا حمیدی از سوادکوه اول ، بهامین بیشگر از قائمشهر دوم و سهیل اسماعیلپور از بابل  و حامد اکبری  از ساری مشترکا سوم  و در 57 کیلو محمدحسین عبدالله پور از قائمشهر اول، محمد اسماعیلی از بابل دوم و مجتبی چراغی از ساری سوم شدند.

غفارپور ادامه داد: در 63 کیلو مهدی صفری از قائمشهر اول، حسین نهان از بابل دوم و مشترکا سعید زمانی از سوادکوه و محمد رضا عسگری از ساری سوم و در وزن 70- رضاعلی مومنی از سوادکوه اول، علی عاشعیان از ساری دوم و جواد اصغر تبار  از بابل سوم شدند.

وی عنوان داشت: در 70+علی اصغر اصغرنیا از بابل اول، علیرضا محسنی از قائمشهر دوم و صادق هدایتی از سوادکوه و رضا محمدی از ساری مشترکا سوم و در کاتای انفرادی امیرحسین جونی از ساری اول، محمد مهدی امینی  از بابل و قائم کاظمیان از بابل به مقام سوم رقابت ها دست یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها