معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

آینده سازان ایران باید فرهنگ این انقلاب را در سایر جوامع نهادینه کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب و انقلابی بودن یک افتخار است، این انقلاب برای زنده ماندن هزینه های سنگینی مانند خون شهدا پرداخت کرده،ما باید برای پیشرفت این انقلاب تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

سرهنگ پاسدار علی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در کشور ما انقلاب اسلامی را با خودش مقایسه می‌کنند در صورتی که این انقلاب و جمهوری اسلامی در مقایسه با حکومت طاغوت غیر قابل تصور است.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی مراحل مختلفی داشت و برای تحقق آن زحمات فراوان کشیده شده است و به یک باره این انقلاب شکل نگرفته است، افزود: ما باید برای جوامع اسلامی و دنیا الگو باشیم؛ باید فرهنگ این انقلاب را در سایر جوامع نهادینه کنیم، ما هنوز به قله جامعه اسلامی نرسیده ایم.

فقیری با بیان این که اسلام دین مهربانی است بر ضرورت این امر تاکید کرد و گفت:مهربانی و کمک به دیگران را از خصوصیات یک فرد انقلابی برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب و انقلابی بودن یک افتخار است، این انقلاب برای زنده ماندن هزینه‌های سنگینی مانند خون شهدا پرداخت کرده است لذا ما باید هرچه بیشتر برای پیشرفت این انقلاب تلاش کنیم.
ارسال نظرات