فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز:

طرح هجرت 3 شادابی و خودسازی را در دانش آموزان تقویت می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: ۲۶۵دانش آموز جهادگر بسیجی 6 مدرسه را در قالب طرح هجرت 3 در شهرستان نیمروز مرمت و زیبا سازی می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: طرح هجرت 3  بسیج دانش آموزی در شهرستان نیمروز از ۳۰ تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه در این شهرستان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اردوی طرح هجرت 3 با فعالیت ۲۶۵ دانش آموز جهادگر بسیجی دختر و پسر با هدف ایجاد تقویت روحیه جهادی در بین دانش آموزان و همچنین گرد هم آمدن دانش آموزان و ایجاد صمیمیت و همدلی در بین آنان، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در بین این افراد به عنوان مدیران آینده در سطح شهرستان نیمروز برگزار شده است.

محبی افزود: در این اردو هر نفر به مدت ده روز در بخش های  رنگ آمیزی، زیباسازی، شعار نویسی، تعمیر میز و نیمکت مدارس مشغول به فعالیت خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه نیمروز با اشاره به اینکه در این مدت ۶ مدرسه مورد بازسازی و تعمیر قرار می‌گیرد، بیان کرد: در سال گذشته نیز ۴ مدرسه با شرکت 240 جهادگر دانش آموز بسیجی در این شهرستان مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه برنامه‌ها سبب رفع محرومیت ایجاد نشاط و شادابی و خودسازی بسیجیان می‌شود.
ارسال نظرات