حسینی کیا :

وضعیت نابه‌سامان اقتصادی کشور حاصل تفکر تیم مدیریتی فعلی است / ضرورت تغییر در کابینه دولت

عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نابه‌سامان اقتصادی کشور حاصل تفکر تیم مدیریتی فعلی و تغییر در کابینه دولت ضروری است
کد خبر: ۹۰۳۹۱۱۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت گو با خبرنگار مرصاد  در مورد عملکرد تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: وضعیت فعلی و نابه‌سامانی‌های بازار مسکن، خودرو، ارز و سکه حاصل مدیریت تیم اقتصادی است.

وی با تصریح اینکه در شرایط فعلی دولت نیاز به یک تحرک ویژه در حوزه اقتصاد دارد، افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش در شرایط فعلی به یک تحرک ویژه نیاز داریم.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط به مدیرانی جوان، خلاق، جسور، مبتکر و کسانی میدان بدهند که به افراد معتقد به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم.

حجت الاسلام حسینی‌کیا بیان داشت: در حال حاضر با این ایده و تفکر و مدیریت افرادی است که در راس کار هستند شرایط و حال و روز کشور این است و نابه‌سامانی فعلی نتیجه این تفکر است.

عضو هئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت، مجلس و مردم هم به این نتیجه رسیده‌اند تغییر در ارکان اقتصادی دولت امری ضروری است.

وی افزود: امید است در این عرصه دولت به جد پای کار آید و افرادی را معرفی کند که خارج از بحث  سیاسی، توانمند در مسائل اقتصادی باشند.

منبع: دانا
ارسال نظرات