خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های امن و آرام کشور است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامیآذربایجان‌شرقی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی بناب، گفت: آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های امن و آرام کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محمدی  با بیان اینکه امنیت و آرامش خوبی در آذربایجان‌شرقی حاکم است؛ اظهار داشت: البته این بدان معنا نیست که هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی در سایه الطاف خداوندی و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و همکاری سایر نیروها مشکل خاصی در استان نداریم.

وی افزود: بالاترین تقدیر و مدال برای عوامل زحمتکش نیروی انتظامی اینکه فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری احساس آرامش کرده و همین که سربازان مقام معظم رهبری توانستند رضایت رهبری و مردم را فراهم کنند و احساس آرامش را برای تمامی شهروندان فراهم کنند، کافی است.

محمدی با اشاره به مأموریت‌های متعدد نیروی انتظامی که به عهده این نیرو محول شده‌اند؛ خاطرنشان کرد: پرسنل زحمتکش این نیرو با وجود اینکه توانستند در امر مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش سرقت و کاهش تصادفات جاده‌ای قدم‌های بزرگی را بردارند، در کنار آن با حضور در کنار مردم همواره احساس امنیت را که از خود امنیت بالاتر است، برای مردم فراهم کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات سه ساله رمضان اللهوردیان در مدت مسئولیت خود در شهرستان بناب، سهراب شفقی را به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

 

 پیش از این سرهنگ سهراب شفقی مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی ملکان را عهده دار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها