معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع):

یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای محله امام خمینی(ره) و شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۶۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدا در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای محله امام خمینی(ره) و شهدای مدافع حرم اردبیل جمعه پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مولفه اساسی است افزود:  همگان باید در زمینه ترویج این فرهنگ ارزشمند و معنوی تلاش کنند و به این شکل هجمه‌ها و توطئه‌های فرهنگی دشمنان را که روز به روز گسترده‌تر می‌شود را خنثی کنند که به همین منظور انتظار ما از مسئولان این است که با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد چرا که هم‌اکنون اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و هر چه داریم به برکت خون این بزرگمردان به دست آمده است.

عبدی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان کم‌ترین کار در مقابل زحمات شهدا امری لازم و ضروری است و نیاز است در این زمینه همگان مشارکت و همکاری کنند تا بتوانیم به این شکل دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنیم که این مسئله باید مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه واقع شود.

وی با اشاره به این که نماینده ولی فقیه در استان آیت‌الله سیدحسن عاملی سخنران این مراسم خواهد بود اظهار کرد: از هم‌استانی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید و این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) اردبیل واقع در پشت بیمارستان شهیدفاطمی  برگزار می‌شود.

ارسال نظرات