نماینده ولی‌فقیه در لرستان

فرهنگ کمک به بازسازی عتبات بایستی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: فرهنگ این موضوع که کمک به بازسازی عتبات برای ترویج دین و نشر مکتب اهل بیت علیهم‌السلام است بایستی تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۷۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با بیان اینکه بخشی از زمان خود را به مناجات با پروردگار متعال اختصاص دهیم، اظهار کرد: گاهی آنقدر خود را مشغول می‌سازیم که از کار اصلی که همان ارتباط با خدا بوده غافل می‌شویم.

 

آیت‌الله میرعمادی یکی از مصیبت‌های جامعه امروز را از بین رفتن پیوند خویشاوندی عنوان و تصریح کرد: بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات در سایه صله ارحام مرتفع می‌شود وگاهی ارتباط نداشتن با خانواده و اختصاص ندادن ساعاتی برای با هم بودن، منجر به بروز معضلات و گرفتاری‌هایی در بحث تربیت فرزندان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مشارکت خوب مردم این استان در امر بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: با توجه به برخورداری از امکانات و همچنین ارادت قلبی مردم ولایت‌مدار لرستان به ائمه معصومین، مشارکت خوبی را در خصوص بازسازی عتبات شاهد هستیم.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: در بخش نیروهای انسانی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی لرستان خوب درخشیده که قابل تقدیر است.

وی به تشریخ برخی وظایف نهاد بازسازی عتبات عالیات پرداخت و خاطرنشان کرد: جلب و تقویت مشارکت‌های مردمی از طریق راهکارهای مختلف نخستین وظیفه این ستاد به حساب می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بهره‌گیری از ظرفیت خیرین را وظیفه دیگر ستاد بازسازی عتبات بیان کرد و افزود: این ظرفیت بسیار مهم است و بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: اعتمادسازی مردم در جهت جمع‌آوری و مصرف نذورات آن‌ها وظیفه دیگر ستاد است، بایستی به مردم این اطمینان داده شود که نذورات در محلی غیر از نیت آن‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن منتظر کوچکترین فرصت برای سوء استفاده است، گفت: در چند روز گذشته دیدیم که دشمن چگونه قصد خدشه‌دار کردن رسالت کمیته امداد را در کشورهای مسلمانی همچون لبنان، سوریه و فلسطین داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: این مشکل می‌تواند برای ستاد بازسازی عتبات نیز به وجود آید، بنابراین فرهنگ این موضوع که کمک به بازسازی عتبات برای ترویج دین و نشر مکتب اهل بیت علیهم‌السلام است بایستی تقویت شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات