مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان

۳۰ پژوهشگر مشغول تدوین دانش‌نامه هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: در حال حاضر ۳۰ پژوهشگر در حال تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان هستند.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۷۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الله ناصرپور امروز در جلسه تخصصی اسناد دفاع مقدس لرستان با اشاره به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در جریان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: این روز‌ها در مقطع تاریخی افتخار آفرینی لرستانی‌ها در عملیات مرصاد هستیم، طی این عملیات دروغ جاویدان منافقین رو شد و از ۴ هزار و ۸۰۰ منافق با رزم‌آوری لرستانی‌ها ۲ هزار نفر از آن‌ها به درک واصل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از حضور نیافتن برخی مدیران مسوول در جهت ثبت اسناد انتقاد کرد و افزود: انتظار می‌رود مسوولان در این جلسات مهم حضور یابند.

ناصرپور امنیت پایدار را از جمله محاسن انقلاب برشمرد و بیان داشت: امنیت پایدار جز با استحکام بین حاکمان و مردم و همچنین ایجاد روحیه ما می‌توانیم ایجاد نخواهد شد.

وی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از مردم ایران از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی است، انقلاب جز برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه ایجاد نشده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان آوردن دین به حیات اجتماعی و سیاسی مردم را از ثمره‌های انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که با تکیه بر ظرفیت‌های داخل می‌توان بر مشکلات فائق شد.

ناصرپور از جمع‌آوری یک میلیون سند مکتوب از دفاع مقدس خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ هزار رزمنده لرستانی از ۱۱ شهرستان در دوران دفاع مقدس مشارکت داشتند و برای جمع‌آوری دانش ضمنی آن‌ها نیاز به فعالیتی تحت عنوان تدوین دانش‌نامه داریم.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳۰ پژوهشگر در حال تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات