معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:

زنجان پایتخت شور و شعور حسینی میزبان نمایش فصل شیدایی

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به ضرورت برنامه های ماندگار و فاخر در استان ها که ایجاب گر این اصل است که مسئولین فرهنگی دغدغه های داشته باشند، اظهار کرد:با توجه به سابقه فاخر فصل شیدایی در استان های دیگر ،زنجان شانزدهمین استان جهت اجرای این برنامه است.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  زنجان؛ مسعود رمرودی  با بیان اینکه جهت اجرای این برنامه در استان با موسه مهنا وسازمان رسانه ای اوج مکاتباتی صورت گرفته است ،گفت: نمايش بزرگ ديني و انقلابي فصل شيدايي قرار است كه از ۵ تا ۱۴ مرداد در زنجان برگزار شود كه مقدمات اين كار از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

وی هدف از اجرای فصل شیدایی در پایتخت شور و شعور حسینی را بصیرت افزایی و افزایش معرفت دینی عنوان کرد و افزود:فصل شیدایی صرفا جهت نیاز ودغدغه ای که در زنجان احساس می شد اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان كرد: نمايش بزرگ فصل شيدايي، نمايشي تاريخي است كه از خلقت آدم تا عصر ظهور با جلوه‌هاي اثرگذار و نكات كليدي تاريخ‌ساز و انسان‌ساز، با اتكا به حوزه توانمندي حرفه‌اي نمايش و به كارگيري سيستم‌ها و ابزارهاي جديد در حوزه سينما و تئاتر در يك فضاي باز و فضاي طبيعي به كار گرفته مي‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان جهت رفاه و حال هم استانی های عزیز جهت حضور در برنامه در بیست نقطه شهری اتوبوس هایی برای ایاب و ذهاب این برنامه فراهم شده است، ابراز کرد: این پروژه نمی‌توانست در بافت شهری کلید بخورد و ما باید از شهر بیرون می‌رفتیم. ما به صحنه‌ای چند صد متری نیاز داشتیم که اساسا در سطح شهر وجود نداشت به  همیبن دلیل مجبور له انتخاب این نقطه ازشهر شدیم.

رمروی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی را نباید در یک نقطه از شهر متمرکز کرد تصریح کرد:نمایشگاه محصولات فرهنگی،نمایشگاه عفاف و حجاب ونمایشگاه کتاب از جمله کارهای صورت گرفته در حواشی فصل شیدایی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: : در گذشته در جنگ سخت نياز به پشتيباني جنگ سخت داشتيم، ‌امروزه در جنگ نرم نياز به پشتيباني جنگ نرم داريم،‌ با توجه به تعدد استعدادهاي مردمي و رويش‌هاي انقلابي كه در حوزه هاي مختلف هنري و فرهنگي وجود دارد بايد پشتيباني از اين ظرفيت صورت بگيرد.

این مقام مسئول تأكيد كرد: مخاطبين ما فضاي عام جامعه هست و مخاطب خاصي براي اين برنامه نداريم، براي اين فرآيند در فضاي تبليغاتي برنامه‌هاي گسترده‌اي شكل گرفت و اصناف و دستگاه‌هاي مختلف دعوت به همكاري شدند، این برنامه براي كل استان در نظر گرفته شده است.

رمرودی با عنوان این خبر که هفت هزار نفر هرشب در زمان اکران فصل شیدایی به برنامه دعوتند عنوان کرد:نمایش فصل شیدایی به صورت رایگان برای عموم مردم اکران می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در کلام آخر با بیان اینکه در عرصه مسائل فرهنگی با وجود هجمه دشمن باید تلاش بیشتری انجام گردد ،خاطر نشان کرد:

در بحث فرهنگی سرمایه گذاری شود تا به اهداف خاص این جبهه رسیدگی شود.

 

 

ارسال نظرات