نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

روندروبه رشد نمایشگاه بین المللی سنگ ایران درمحلات ونیم ور

حجت الاسلام علیرضا سلیمی گفت: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران ( محلات، نیم ور ) هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت سال به سال بهتر شده و حرکت روبه جلو و مثبتی داشته است.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: این نمایشگاه توانسته در مدتی کوتاه جایگاه واقعی خود را در سطح ایران و حتی در سطح بین الملل پیدا کند و امروزه به عنوان یک برند معتبر در بین نمایشگاه های سنگ دنیا مطرح است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه توانسته نقشی بسیار مهم و جدی در عرصه صنعت سنگ ایفاء کند. تاثیر گذاری این نمایشگاه روی صنعت سنگ ایران برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: با تلاش هایی که شرکت نمایشگاهی یکتا سنگ انجام داده این نمایشگاه به یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی تبدیل شده است. مسئولین این نمایشگاه در اکثر نمایشگاه های بین المللی شرکت می کنند و توانسته اند این نمایشگاه را برای صنعتگران خارجی به خوبی معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در مکانی واقع شده که به نوعی مرکز سنگ کشور محسوب می شود، معادن و کارخانجات سنگبری محلات و نیم ور و معادن و کارخانجات سنگبری اصفهان و تهران در نزدیکی این نمایشگاه قرار دارند.

وی ادامه داد: بازدیدهایی که هر سال از این نمایشگاه می شود روند صعودی داشته و هر سال تعداد بازرگانان خارجی که از این نمایشگاه دیدن می کنند بیشتر شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات