مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد خبر داد:

برگزاری دوره های تربیت و تعالی حوزه ای در ۶حوزه مقاومت ناحیه سپاه بشاگرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد،گفت:  دوره های تربیت وتعالی حوزه ای باهدف بالا بردن سطح بینشی معرفتی بسیجیان در۶حوزه مقاومت برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام حمید دریابار گفت: اجرای دوره تربیت تعالی در بصیرت‌افزایی جوانان تأثیر زیادی دارد و اجرای این طرح تاکنون موفق بوده است.

 وی با بیان این‌که برای ارتقای سطح آگاهی، بصیرت و معرفت جوانان در همه رده‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنیم، افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که بسیج امروزه دنبال می‌کند، کادرسازی منظم، جذب نیروهای مؤمن، متدین و متعهد است و این مهم در صورت کیفی کردن آموزش‌ها امکان‌پذیر است.

 دریابار افزود: گوش به فرمان رهبری بودن را مهم‌ترین ویژگی جوانان ایران اسلامی در برهه کنونی، دانست و گفت: امروز جوانان بسیجی باید به عنوان یک نیروی ولایتمدار و آماده در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی حضور پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد گفت: در سال جاری با نگاه تحولی در امر آموزش‌های بسیج  ویژه مخاطبین خاص و مشترک نمایندگی ابلاغ دوره‌های تربیت و تعالی به شکل حوزه‌ای،  صورت گرفت، معارف اسلامی تا از مرحله شناخت و بینش به مرحله عمل و گرایش درآید نیاز به کار و تلاش مجدانه و مخلصانه دارد و این امر یکی از ماموریت های مدیران و مربیان عقیدتی بسیج در سطح پایگاه های مقاومت می باشد.و تقویت و بالا بردن سطح آگاهی معرفتی و بصیرتی بسیجیان را از اهداف و شاخص های دوره های تربیت و تعالی برشمرد و این دوره ها براساس بیانات و رهنمود های رهبر معظم انقلاب با هدف تحکیم و ارتقاء پایه های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی بسیجیان برگزار می گردد.

ارسال نظرات